Anketa o zadovoljstvu pacijenata s pruženom zdravstvenom skrbi
U želji da Vam osiguramo bolju kvalitetu liječenja i njege, pripremili smo ovu anketu koja sadrži pitanja vezana uz sustavnost i usklađenost skrbi koja Vam je pružena, dostojanstvo i poštovanje iskazano prema Vama, Vašu uključenost u liječenje, zadovoljstvo osobljem i konačno zadovoljstvo higijenom i čistoćom. Ako želite pridonijeti kvaliteti liječenja i pružanja njege, te ocijeniti naš rad, molimo Vas da svoja opažanja i iskustva tijekom boravka na odjelu u Bolnici izrazite odgovorima na pitanja u anketi. Anketa je anonimna i dobrovoljna.
Svaki pacijent, njegova obitelj, u ime maloljetne osobe roditelj/skrbnik ima pravo pismenim putem uputiti pritužbu s obzirom na nezadovoljstvo kvalitetom, sadržajem i vrstom zdravstvene usluge koja mu je pružena u Bolnici.
Osoba koja želi podnijeti pritužbu na pružanje zdravstvene skrbi dužna je ispuniti Obrazac za prijavu pritužbe, te isti poslati na e-mail adresu navedenu u obrascu.
Kontakt telefon za dodatne informacije u svezi s kvalitetom pružene zdravstvene usluge.
Telefon: 023 /206-071
Ova stranica koristi tzv. kolačiće (cookies) kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći naše stranice slažete se s korištenjem kolačića.Slažem se